+48 34 390 54 50

Biuro GT

Biuro GT
Dostępność:
Dostępny
Autor:
Insert S.A.
Cena:
516,60
(
z VAT
)

Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach.


Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. System automatyzuje wykonywanie operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów. W systemie możliwe jest także automatyczne modyfikowanie najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Jest to program intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym.


Biuro GT zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niektórych operacji wykonywanych przez biuro rachunkowe. Program ułatwia zarządzanie czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych – przede wszystkim przy archiwizacji i konwersji baz danych. System generuje także odpowiednie raporty ułatwiające rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.


Funkcjonalność Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje, które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura.


Funkcje, które wspomagają pracę z programami linii InsERT GT:


  • zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji skarbowych oraz ich elektroniczną wysyłkę;
  • zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, które są następnie wczytywane przez program Płatnik;
  • wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
  • zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (kopiowanie wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS i Innych).

Funkcje ułatwiające zarządzanie biurem rachunkowym:


  • zarządzanie listą podmiotów obsługiwanych przez biuro;
  • zarządzanie personelem i uprawnieniami;
  • zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocą definiowalnych procesów.

Wymagania systemowe:

  • komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym);
  • 256 MB pamięci RAM (lub więcej);
  • system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy);
  • Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);
  • około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
  • dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server);
  • dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).